Працюємо щоденно з 8:00 до 22:00
Гарантія | вРемонт

Гарантія в Дніпрі 

Гарантія в нашому сервісному центрі охоплює не лише відремонтовані компоненти або вузли, але й всю техніку в цілому. Це означає, що у випадку виникнення нових несправностей, навіть після ремонту, ми беремо на себе відповідальність за їхнє усунення. Ви можете бути впевнені, що ваша техніка буде працювати бездоганно протягом усього гарантійного періоду. 

Умови гарантії 

  • Термін дії гарантії: 12 місяців з моменту завершення ремонту. 
  • Охоплення: гарантія діє на всі відремонтовані компоненти, а також на нові можливі несправності, які можуть виникнути після ремонту. 
  • Безкоштовне усунення проблем: якщо протягом гарантійного періоду у вашому пристрої з’являться ті самі проблеми, ми проведемо повторну діагностику та ремонт безкоштовно. 

Як скористатися гарантією? 

У разі виникнення проблем після ремонту, ви можете звернутися до нашого сервісного центру у Дніпрі в будь-який зручний час. Наші спеціалісти швидко вирішать будь-які питання, що стосуються вашої техніки, та забезпечать її повторний ремонт без зайвих затримок. Все, що вам потрібно зробити — це надати документ, що підтверджує виконаний у нас ремонт. 

Наше головне завдання — забезпечити вам спокій та впевненість у безперебійній роботі вашої техніки. Гарантія, яку ми пропонуємо — це не просто формальність, а зобов’язання перед нашим клієнтом.

Як викликати майстра з гарантії
Ірина Дмитренко
Доброго дня! В мене зламалася пральна машинка.

Олена Менеджер вРемонт

Доброго дня! Ми прийняли вашу заявку. Очікуйте дзівінка від майстра протягом 20 хвилин.
Ірина Дмитренко
Дуже дякую!

Олена Менеджер вРемонт

Дякуємо за звернення та гарного дня!
Крок #1

Ви залишаєте заявку із зазначеними контактними даними (або дзвоніть у call-центр)

Олексій Мишалов 5 років досвіду

Доброго дня! Ви залишили заявку на сервісі вРемонт. Чим я можу вам допомогти?
Ірина Дмитренко
Доброго дня. Моя пральна машинка якось дуже дивно почала себе поводити. Вода не набирається, і центрифуга не працює.

Олексій Мишалов 5 років досвіду

Розумію, це може бути досить незручно. тому давайте спробуємо розібратися одразу на місці. Надішліть мені, будь-ласка свою адресу і напротязі години я буду за цією адресою.
Ірина Дмитренко
Вул. Шевченка 25-а, 2 під’їзд. Чекатиму дзвінка. Дякую!

Олексій Мишалов 5 років досвіду

Добре, будемо на зв’язку.
Крок #2

Менеджер знаходить вас у базі та передзвонює, щоб уточнити проблему

Олексій Мишалов 5 років досвіду

Добре, Ірино, я провів діагностику. Здається, основна проблема в барабані та електронних компонентах, які відповідають за подачу води та режими прання. Додатково, знадобиться ремонт електричної плати.
Ірина Дмитренко
Зрозуміло, звучить досить серйозно.

Олексій Мишалов 5 років досвіду

Так, але це ремонт, який можна виконати. Щодо ціни, вона буде складатися з вартості запчастин 2000грн. та послуги ремонту 1000грн.
Ірина Дмитренко
Добре, мені це підходить.
Крок #3

Майстер приїжджає, лагодить поломку та дає нову письмову гарантію на ремонт від 3 міс. до 2 років

Часті питання

Чи обов'язково потрібен талон з гарантією?

Так, пред'явлення талона з гарантією полегшить і прискорить процес підтвердження гарантійного обслуговування. Однак, якщо у вас його немає, ми постараємося перевірити гарантійні умови за іншими доступними даними.

Які контактні дані потрібно писати в заявці?

У заявці необхідно вказати ваше ім'я, номер телефону та адресу, а також опис проблеми. Це дасть змогу майстру швидко зв'язатися з вами й ефективно розв'язати проблему.

У яких випадках гарантійний ремонт буде платним?

Гарантійний ремонт буде платним, якщо виявиться, що несправність спричинена неправильною експлуатацією, впливом зовнішніх факторів або втручанням сторонніх осіб, що не покривається умовами гарантії.

Чи можна відмовитися від гарантійного ремонту, якщо майстер вже приїхав?

Так, ви можете відмовитися від гарантійного ремонту після приїзду майстра. Однак, у цьому випадку, можливо, будуть застосовані стандартні тарифи за виклик майстра і консультацію.

На що діє гарантія?

Гарантія діє на якість і виконані роботи з ремонту побутових приладів. Термін гарантії та умови визначаються залежно від виду ремонту й обговорюються під час укладення договору.